2017. szeptember 20., szerda

Horgolt négyzetből (4 szirmos) párnahuzat

Kedvet kaptam egy kis párna "gyártáshoz". Egy jó színkombinációjú párna mindig feldobja a helységet!

Most a CAPRI pamutfonalat használtam ezekhez a 30x30 cm-es párnák behuzásához.
Webáruházunkban a CAPRI fonalakat itt találod!

Összesen 9 db négyzetre volt szükségem.

A négyzetek horgolása a következő:


MR
1.kör: {2db RHP egyszerre horgolva, 1L, 2db RHP egyszerre, 3L} x4
2. kör: az 1L-es lyuktól indulunk
{2db RHP, 3db kétRHP, 2db RHP} a 3L-es lyukba
kuszószemmel leölt az 1L-es lyukba
ismétlés körbe
3.kör
csak a pálcatetők hátsó hurkába dolgozunk
Kezdés az egyik szirom középső pálcatetején:{3 db RHP, 2L, 3 db RHP} ez lesz a sarok
következő 3 pálcatetőbe 1-1 RHP, majd egy kétRHP-val leöltünk az 1.kör 1L-es lyukába, majd a következő 3 pálcatetőbe 1-1 RHP..
...ismétlés körbe
4. kör
Minden pálcára 1 db Félpálca, a sarkak 2L-es lyukába ({2db FP, 2L, 2db FP}
Ha körbe horgoltuk akkor kész is vagyunk egy négyzettel:
A négyzeteket a visszájukon RP-kel horgoltam össze és az egész kapott egy szegélyt RHP-kből.
A párna huzat hátulját most nem horgoltam, hanem varrtam egy-egy anyagot hozzá.
Dobd fel te is a lakásodat egy-egy színes párnával!

Jó horgolást!
Szép napot!
www.gombolydakft.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése