2015. május 19., kedd

Horgolt virággömb kaspóban nyalókákkal

Én egy ballagásra készítettem ezt a "tartós" virágot, de más alkalmakra is kiváló ajándék lehet!

A virággömb alapja hungarocellgömb. Ebbe szúrtam bele a nyalókákat, úgy hogy előtte felfűztem a nyalóka szárára a meghorgolt virágokat.
Két féle méretű virágot horgoltam, hogy a szirmok jobban érvényesülhessenek.

L=láncszem
RHP= egyráhajtásos pálca
KRHP= kétráhajtásos pálca

Kisebb méretű virág horgolása:
MR-be
{2L, 3 db RHP, 2L, kuszószemmel a MR-hez rögzítem} x 4

Nagyobb méretű virág horgolása:
MR-be
{3L, 4 db KRHP,  3L, kuszószemmel a MR-hez rögzítem} x 4
Itt egy video a hasonló elven készülő virágokról.
A kaspóba olyan "anyagot" faragtam bele, amit a virágosok is használnak. Ebbe szokták beleszurkálni a virágokat, díszeket stb. Kavicsokkal fedtel el, hogy ne látszodjon.
Ebbe állítottam be a hurkapálcikákat. A hurkapálcikák másik végére pedig a virágos gömböt "nyomtam".
Jó munkát!
Szép napot!

www.fonalanyuk.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése